pondělí 3. října 2016

Nature + Luxe = Nuxe

Francouzská značka kosmetiky Nuxe se mi líbila od první chvíle co jsem ji spatřila. Slibované snoubení přírody a luxusu, to vše doplněno krásnými vůněmi - na to slyším :-) Navíc Nuxe je ve Francii jedničkou na trhu, výrobky neobsahují žádné minerální oleje, parabeny či umělá barviva, ale naopak různé rostlinné výtažky a oleje. No nezní to lákavě?

Momentálně mám doma 4 produkty této značky. Všechny používám cca 4 měsíce a tak myslím, že by již nějakou recenzi zasloužily. Pojďme se tedy na ně podívat trochu blíž.


Nirvanesque je vyhlazující krém, určený pro normální typ pleti s počínajícími vráskami. Obsahuje např. olej z muškátové růže, či kořen ibišku a pyšní se nádhernou vůní, jež mi maličko evokuje parfém Lolita Lempicka - to bude ale asi čistě můj dojem (a momentální poblázněnost do zmíněného parfému) :-) 

Krém se velmi lehce roztírá, pro mou pleť je mastnější a výživnější, takže přes den jej používám jen když jsem doma, popř. jen na oční okolí, ale jinak mi velmi dobře slouží jako krém noční. Snesu ho přes poměrně silnou parfemaci pod očima i na rtech, zkrátka na noc mi stačí tento jeden produkt. Pleť je po něm hezky hydratovaná a pro mě zásadní věc - neucpává mi póry. Pouze v létě jsem cítila že je na mě trochu moc a pleť se pod ním potila a to je pocit, který u krémů opravdu nesnáším. Když ale není extrémní horko, je velmi příjemný. Cena momentálně činí 669,- Kč.

Čistící maska Purifiant Doux spojuje čistící a matující schopnost kaolínu spolu s růžovou vodou, která pleť zklidňuje. Nanáším ji v trochu silnější vrstvě a po 10 minutách, kdy se z krémové masky stane jen matný povlak na pleti, ji smývám pomocí kartáčku. 

Nepozoruji sice vyloženě wow efekt, ale maska je velmi příjemná, pleť zmatní, ale přesto nevysuší. Bohužel mi celkem rychle ubývá, ale možná to bude jen tím, jak ráda ji používám :-) Opět velice krásně voní. Momentálně ji pořídíte za 445,- Kč

Hydratační maska Créme Fraiche je opět vhodná pro všechny typy pleti. Nanáším ji ve slabší vrstvě na odlíčenou pleť a nechám 10 minut působit. Během té doby se z bílé krémové konzistence změní na průhlednou jakoby olejovou a velká část se vsákne do pleti. Většinou ji dávám i k očím a na rty a nedělá mi to žádné potíže, ale někomu by to mohlo vadit, protože maska je opět hodně voňavá. Já jí potom oplachuji vodou a nebo navlhčeným vatovým tampónkem. 

Maska je určitě fajn a většinou si jí dopřávám po masce čistící, abych pleti dodala nějakou tu ztracenou vláhu. Vzhledem k mé mastnější pleti, si ji ale dopřávám podstatně méně, než čistící typy masek. Pořídíte ji za 379,- Kč.

Jako poslední jsem si ponechala peeling Gelée Exfoliante Douce. Tento peeling je řídké gelové konzistence, obsahuje rozmarýnovou a růžovou vodu, allantoin, semínka liči a pudr z ořechových skořápek. Bohužel na můj vkus obsahuje velmi málo brusných zrníček. Já osobně preferuji menší kousky zrníček a v hojnějším počtu. Tady je to přesně naopak. Použitelný určitě je, ale alespoň bych brusné částečky přidala. Peeling nevysušuje a opět velmi výrazně květinově voní. Pyšní se 100% exfoliačních složek přírodního původu, což velmi chválím. Před časem jsem si přečetla článek o tom, jak je planeta znečištěna mikroplasty, které se nacházejí právě i v peelingových produktech a proto již peelingy s umělými částečkami kupovat nikdy nebudu - více informací zde. Cena ze tento přírodní činí 410,- Kč.


Vyzkoušeli jste již něco od Nuxe? Věděli jste, že používáním peelingů s mikroplastovými částečkami znečišťujete naše životní prostředí?

7 komentářů:

  1. Ještě jsem nic od Nuxe nezkoušela, ale vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jediný výrobok ktorý od Nuxe mám je balzam na pery strašne ma lákal, ale je to skor taký krémik na pery v kališku akosi som sa snim veľmo neskamaratila, ale inak fajin, tieto produkty vyzeraju zaujimavo.. A ako zistím že kotorý peeling obsahuje mikroplastové čiastočky?tak to som netušila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem že ten balzámek bude spíš takové "vazelínové" konzistence, no tak uvidíme, třeba ho jednou zkusím.

      Vymazat
  3. značku som zatiaľ nevidela ani som o nej nepočula ale už len obaly sú veľmi pekné a jednoduché ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak mám takový malý tip, pokud bys chtěla něco vyzkoušet - na jejich stránkách lze objednat vzorečky, to mi přijde super. :-)

      Vymazat
  4. Neeee, tohle jsem vůbec neměla číst! :-D Jestli něco fakt miluju, jsou to Nuxe vůně. Měla jsem od nich jen pár věcí, ale stihla jsem si ty parfemace z celého srdce zamilovat! :-)
    Jo a taky nesnáším, když se pleť pod krémem potí. Je to jak ve skleníku. Akorát si teď z hlavy nemůžu rychle vybavit, které kousky mi to dělaly.
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)