pondělí 13. června 2016

Jordana Sweet Cream - Tiramisu

Krásný den! Matné rty jsou stále v kurzu, i když do popředí se hrnou už také třpytivé produkty, lesky apod. Já finishe i produkty střídám, ale je faktem, že když chci, aby rtěnka vydržela např. na večerní akci, sahám po dlouho držící a tady matné produkty jasně vedou.

Jordana je značka dekorativní kosmetiky z Los Angeles a chválu na ni pějí blogerky snad celého světa. V drogerii bohužel u nás dostupná není, ale snadno ji seženete přes různé e-shopy. Tekutá matná rtěnka je zatím mým prvním kouskem od této značky, ale už teď mohu říct, že bych ráda vyzkoušela víc věcí.


Balení této rtěnky je sympatické a obsahuje 3g produktu. Aplikátor je klasický houbičkový, na jaký jsme zvyklé u lesků na rty či tekutých rtěnek, jen je maličko prohnutý uprostřed. Manipulace je s ním velmi snadná a pohodlná a rty s ním vykreslíte přesně. Většinou u rtěnek používám konturky, ale u této nemusím.


Konzistencí připomíná hutnější krémový lesk, avšak po zaschnutí zcela zmatní a ani se nehne. Voní sladce, což je příjemným bonusem při aplikaci, po zaschutí už se vůně zcela vytratí. Odstín, který jsem si vybrala nese název Tiramisu a jedná se o takový terakota odstín, čili hnědý neutrální odstín s kapkou červené, možná až vínové.


Fenomenální výdrž a vysokou pigmentaci bych uvedla jako největší pozitivum této rtěnky. Opravdu se nikam nehne celý večer, neobtiskává se a doslova se ze rtů ani nehne. Odolá pití a nemastnému jídlu, pokud něco mastnějšího sníte, vytratí se ze středu rtů a jde pohodlně opravit. 

Tím jak na rtech zaschne do skutečně matného finishe, zároveň s sebou přináší vysušování rtů. S tím musí člověk počítat. Před aplikací si vždy dám hutný balzám, poté přebytky obtisku do kapesníčku, aplikuji rtěnku a výsledek je skvělý. Rty však musí být bez šupinek, jinak by je rtěnka ještě víc zvýraznila. Rovněž nelze v průběhu nošení přejet rty balzámem, ten hned rtěnku rozpustí a ta se po malých částečkách jakoby odloupá ze rtů. Níže jsem vám nafotila test, kdy jsem na swatch, který jsem měla na ruce pouštěla vodu, pak ho myla mýdlem a krom drobného ztrácení při okraji se ani nehnul. Když jsem ale použila odličovací olej, okamžitě se krásně rozpustil.

Nakonec bych zmínila cenu, která se pohybuje kolem 110,- Kč, což mi za rtěnku s takto fenomenální výdrží a pigmentací přijde super. V nabídce je (alespoň momentálně na českém e-shopu Jordany) 9 nádherných odstínů.

Vlastníte nějaké tekuté matné rtěnky? Jste s nimi také spokojené?

7 komentářů:

  1. To jsem nevěděla že tyhle tekuté rtěnky tak dobře drží. Určitě budu muset vyzkoušet protože tohle se mi líbí. Já si dřív myslela že je to něco jako lesk který buď nevydrží vůbec nic a nebo je na rtech stále mazlavý, což nesnáším. Mile mě recenze překvapila a určitě bych si ráda vybrala nějaký odstín, proto se musím kouknout na eshop. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádhera. Odstín vypadá nádherně a pokud i takhle dlouho vydrží, není co řešit

    OdpovědětVymazat
  3. wow tohle me zaujalo. zvlast ta vodeodolnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, drží jako přibitá, už chystám článek věnovaný dalšímu odstínu :-)

      Vymazat
  4. Tyhle rtěnky Jordana mám ráda:-) Zatím jsem si pořídila jen dva odstíny, ale plánuji další:-)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)