středa 6. dubna 2016

Lips like Marilyn

Krásný den všem! Kdo by nechtěl rty jako Marilyn Monroe? Vždy perfektně nalíčené a v té nejklasičtější barvě - červené.
Marilyn je pro mě ikona a kráska, kterou málokterá žena překoná. Musím říct, že když jsem se dozvěděla (a už to nějaký ten čas bude), že Max Factor vyrábí odstín rudé, kterou přesně nosila Marilyn, okamžitě jsem běžela do drogerie. Rtěnka nese název Ruby Tuesday a je z kolekce Max Factor Colour Elixir.
Řada Colour Elixir obsahuje 60% ošetřujících složek - mimo jiné bambucké a avokádové máslo, aloe vera, bílý čaj a další hydratační složky a slibuje větší hydrataci a zlepšení stavu rtů během 7 dnů používání. Já jsem tento výrazný odstín 7 dní v kuse nenosila a tak nemohu posoudit. Na rtech je však skutečně velmi příjemná a hydratační, přitom dobře pigmentovaná a velmi dobře drží. Po nějakém tom jídle a pití se samozřejmě musí obnovit, ale to jde díky její krémové konzistenci naprosto snadno. Nějaké 3-4 hodiny určitě zvládne bez větších potíží a i při setření ubrouskem na rtech nechává stain barvy, která se do rtů vpila.
Balení rtěnky je pro mě také za jedna. Krásný zlatý obal s logem působí luxusně, samotný produkt je uvnitř dobře usazený, takže se nijak neviklá a jde krásně nanášet. Na spodní straně je průhledná část, kde krásně vidíme odstín i jeho název. Vyražené X na rtěnce už je jen příjemným detailem.
K výraznějším odstínů, jako je právě Ruby Tuesday, volím vždy i konturovací tužku. V tomto případě ke rtěnce nádherně pasuje konturka od Essence v odstínu Femme Fatale. Konturky Essence mám moc ráda, jsou krémové, dobře se nanáší, nevysušují a obstojně drží. Na fotce níže je swatch na mé ruce - vlevo konturka, vpravo rtěnka.
Nakonec přidávám i swatche na mých rtech, které sice nejsou vyfocené moc kvalitně a ani aplikace není za jedna, ale já mám ráda když si odstín mohu prohlédnout i na rtech, protože na ruce to často zkresluje -  obzvášť na té mé mega bílé :-)

Jak jste na tom s nošením rtěnek vy? Máte rády klasickou rudou?

2 komentáře:

  1. Já na červenou nemám odvahu, ale je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Chápu že výrazné rtěnky nejsou pro každého, ale já je miluju! :-)

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)